2014. május 31., szombat

27.rész.~Szeretlek!

* Reggel * 

Amikor felébredtem, tudatosult bennem, hogy ma van a BEAT megnyitó. Ma a lehető legjobb formámat kell hoznom. Biztos rengeteg újságíró lesz jelen. Az egészben őket utálom. A folyamatos kérdéseikkel, néha az őrületbe tudnak kergetni. Az órára pillantottam, ami 9:36-ot mutatott. Felkeltem, majd az utam a fürdőbe vezetett. A tükörbe nézve azon gondolkodtam, hogy mit rontottam el. Igen..még mindig Justin jár az eszembe. Egyszerűen nem tudom őt kiverni a fejemből. Ha nem mentem volna el akkor a modellválogatásra, akkor most is mellette lehetnék... 

* Este * 

Elkészültem. Készen állok az estére. A limuzin lent vár, szóval nem ártana, ha indulnék. Beszálltam, majd el is indultunk. Az út max fél óra volt, de vagy 3 órának tűnt. Azt hittem, hogy sose érünk oda. Mielőtt kiszálltam, erőltettem egy szokásos mosolyt, majd kinyitottam az ajtót, és fotósok százai villogtak a kamerájukkal. Őszintén...semmit nem láttam. A sok vaku szinte megvakított, de szokj hozzá McCan! Ez az új életed! Amikor beértem az épületbe, elállt a szavam. Tele volt emberrel, ez a csodás hely. Épp, hogy beléptem, már megtámadtak a fotósok, újságírók. 
- Molly! Meséljen! Milyen modellnek lenni? 
- Kérem! Nyilatkozzon nekünk! Gyors válaszokat adtam, majd otthagytam őket. Beljebb mentem, majd ismerős arcokkal találkoztam, mint például Zack, az egyik zsűri a válogatásról. Vagy épp Austin, az egész rendezője. Beszélgettem pár emberrel, majd abba kellett hagynom az ismerkedést, mert Austin szólt, hogy jó lenne adnom egy interjút. Amikor utána akartam indulni, valami szemet szúrt...Nem..Az nem lehet Justin..Méghozzá egy másik lánnyal..Nem! Amikor rám nézett elindult felém. A kijárat felé vettem az irányt, majd gyorsan beszálltam a limuzinba, és a sofőrt arra utasítottam, hogy taposson a gázba. 
- Molly!- hallottam Justin hangját, amint az ablakon dörömbölt. 
- Induljon már!- kiáltottam a sofőrre, aki a gázra taposott. Amikor a hotelhez értünk, feltéptem a limuzin ajtaját, és berohantam az épületbe. A lifthez siettem, és a 16. emeltre irányítottam. Az ágyra dőltem, és sírni kezdtem. Egy másik lánnyal volt. Szinte biztos, hogy már nem szeret. 
- Te normális vagy?- csapta be sz ajtót Austin.- Nem csak engem, de magadat is leégetted. Tiszta hülye vagy!- ócsárolt Austin. 
- Ott volt...- mondtam halkan. - ...Justin ott volt... 
- Mi?- kérdezte halkan ő is. 
- Justin ott volt..Megtalált...és utánam jött. 
- Istenem.- temette arcát a kezébe.- Sajnálom, én...nem akartam..- magyarázkodott Austin, majd megölelt, ami jól esett.- Ne félj! Nem fog itt megtalálni.. 

* Másnap * 

Alig aludtam az éjjel. Féltem, hogy Justin megtalál. Austin korán elment, hisz mindig dolga van. Felkeltem, majd felöltöztem. Készülődés közben, azon gondolkodtam, hogy Justin szeret-e még egyáltalán. Más lányokkal van, és nem is keres. El kell felejtenem. Egy halkabb kopogás zökkentett ki a gondolkodásomból. Ajtót nyitottam, de bár ne tettem volna. 
- J-Justin... 
- Megtaláltalak.. 
- Menj innen! Látni sem akarlak! 
- Molly! Sajnálom a tegnap estét! Esküszöm, hogy nem én kezdeményeztem azt a csókot! 
- Ne hazudj! Láttam, hogy élvezed! 
- Molly, én.. 
- Menj el!- szakítottam félbe. 
- Nem..Egyszer már elveszítettelek! Többször nem foglak!- mondta, majd megcsókolt. Azt hiszem...teljesült a kívánságom. A csókja...Ez hiányzott! De nem tehettem, ezért elfordítottam a fejem. 
- Szeretlek...Mindennél jobban! 
- Justin...- kezdtem bele, de Austin megzavart. 
- Te mit keresel itt? 
- A barátnőmért jöttem! 
- Akit nem viszel sehova, szóval takarodj! 
- Nekem ne mond meg mit csináljak, jó? 
- Akkor majd én kirúglak!- mondta Austin, majd neki ment! 
- Hagyjátok abba!- kiáltottam rájuk.- Justin, elég!- leszedtem le nehezen Austinról. 
- Molly.. 
- Menj el!- kiáltottam rá. Mogyoró barna szemeivel rám nézett, majd elment. Nem neki kellett volna elmennie. Elbasztam..megint. 
- Molly.. 
- Hagyj Austin!- mondtam, majd kirohantam a szobából. 
 

Sziasztok!Köszönjük az előző részhez írt komikat.Remélem ez is elnyeri a tetszéseteket.Következő Barbi-é.♥ ~Petra.#♥ #weloveourreaders.

4 megjegyzés: